Мамографія, статистика, лимони

Статистика деколи здатна творити дива. Так-так, це сказано без скептицизму. Нас часто від чогось застерігають, щось забороняють, лякають історіями з реального життя, але попри те багато з нас так і залишаються непробивним у броні байдужості до себе та безстрашності. Іншими словами, такі люди керуються думкою: «Не болить – то чого йти до лікаря?». У чому ж тоді чудодійна сила статистики?

Нещодавно Медичний центр Святої Параскеви підготував звіт за три роки, в якому неймовірно разюче «кидаються в очі» показники обстежень мамографії. За три роки на мамографі обстежено 5 678 жінок. З огляду на важливість такого обстеження, нагадаємо, що мамографію повинна щороку проходити кожна жінка у віці за 40 років (це «золотий стандарт» ранньої діагностики патології грудної залози), а жінки до 40 років – УЗД грудних залоз.

Питома вага виявленої патології – 464, тобто серед 1000 обстежених жінок на мамографі майже 50% мають патології, з яких 48,1% – онкопатології.

А скільки ще жінок «виношують» у собі пухлини і не знають про них, бо досі не ходили до лікаря – це, на жаль, більше вважають за норму, ніж відвідувати його регулярно.

Статистика відображає конкретну ситуацію, без емоцій чи зайвих слів. Сподіваюся, ці цифри хоч трохи Вас переконали, що не варто відкладати обстеження на завтра, післязавтра і врешті на ніколи. Ми привели Вам приклад статистики лише мамографії, але не варто відмахуватись рукою, що проблеми Вас можуть зачепити лише після 40 років. Лікарська практика показує, що онкологічні захворювання можуть розвиватись безсимптомно у жінок і в молодому віці.

З мамографією та статистикою зрозуміло, але, мабуть, ви, прочитавши назву статті, подумали: «До чого тут лимони?»

Почавши вивчати тему захворювань грудних залоз, зацікавилися, як інформують і переконують у важливості діагностики мамографії за кордоном, і натрапила на лимони. Дочитавши статтю, Ви зрозумієте, до чого тут цей фрукт, але спочатку про всесвітній день боротьби з раком грудних залоз. У всьому світі цій темі присвячений день у році, і його відзначають 20 жовтня.

Рекламні агентства, благочинні фонди та шпиталі намагаються упродовж року знайти сотні цікавих і дієвих ідей для соціальної реклами, щоб жінки таки почули заклики лікарів пройти діагностику грудних залоз, яка вбереже їх від страшного захворювання.

Десятки гасел на зразок: «Мамографія збереже життя», «Мамографія бачить більше, ніж очі», «15 хвилин можуть зберегти Ваше життя» та ін. розміщують поруч із візуальною рекламою, намагаючись привернути увагу жінки та спонукати її до дії. Так агентства шукають креативні та дієві вирішення проблеми.

Ми теж вирішили зробити найяскравішу, на нашу думку, підбірку таких інформативних повідомлень.

За допомогою цих двох апельсинів та гасла «Мамографія – це також здоров’я» дизайнери створили рекламу про обстеження грудних залоз.

Вони звертаються із закликом пам’ятати про здорове харчування, повноцінний сон і не забувати про обстеження грудних залоз. Нехай мамографічне обстеження щороку стане таким же ж правилом для жінки, як здоровй спосіб життя та споживання вітамінів.

 

 

 

 

Агенство «Bruketa & ?ini? OM»

Ці рекламні блоки з’явилися у Хорватії. Оголені жінки на зовнішній рекламі безперечно привертають увагу, проте ввечері з’являється підпис і мамографічне зображення з гаслом «Мамографія бачить

більше, ніж очі». Ця соціальна реклама створена на замовлення некомерційної організації, що об’єднує жінок, яким діагностовано рак грудної залози. Рекламні вуличні плакати мають підвищити рівень обізнаності жінок країни щодо важливості ранньої діагностики. Така реклама змушує задуматись, адже маленька пухлина може бути непомітною для ока, але помітною для мамографа.

 

 

А ця реклама адресована не жінкам, а чоловікам, які цінують жіночі принади.

Реклама народилася у Празі (Чехія), вона створена креативним агентством «Leagas Делани» для клініки, яка спеціалізується з діагностики та лікуванні раку грудних залоз.

«Доторкатись до них, щоб відчути, що вони не зникають», – кріейтори пропонують чоловікам доторкнутись до об’ємного плакату з відтвореними реальними формами жіночих грудей. Таким чином, вони нагадують про значущість проблеми не лише для жінок, а й дбайливих чоловіків. Проблема пізніх діагнозів, а відтак – і втрати грудних залоз має лягати не лише на плечі жінки.

 

 

 

Як виглядають грудні залози, уражені хворобою?

http://lemonland.org/

Креативний до неймовірності підхід Інтернет-ресурсу, який максимально доступно розповідає про усі

аспекти та види діагностики грудної залози, а також рівень ризику захворіти та ознаки хвороби, що вже прогресує.

«Якщо Ви виявили ознак, схожі на ці, терміново зверніться до лікаря», – закликає дівчина Майя.

Ось так, за допомогою лимонів, які візуально нагадують жіночі груди, Вона пояснює усі можливі ознаки патології, при яких негайно необхідно звернутися до спеціаліста.

Дівчина Майя, яка створила цей ресурс, сама зіткнулася із цим захворюванням – у її родині обидві бабусі померли від раку грудних залоз. Проте вона зовсім не знала, що саме для неї означає рак у сімейній історії. Дівчина самостійно вивчала все про цю недугу і дійшла висновку, що вона повинна створити щось нове та ефективне – плакати, максимально доступні та привабливі, щоб жінка звернула на них увагу. На цьому Майя не зупинилася, і її наступним кроком стало створення повноцінного Інтернет-ресурсу.

Ось так ми і дійшли до розгадки про лимони. Ми переконані, що дивлячись на деякі з них, більшість із вас не хотіли б допустити до такого стану свої груди, вже не кажучи про те, що рак грудей – перший у переліку причин смертей серед жінок працездатного віку.

Тому варто не забувати, що 15 хв. (саме стільки орієнтовно триває обстеження УЗД чи мамографії) на рік можуть врятувати ваше життя.