Інформаційна безпека в Медичному центрі Святої Параскеви: Ваші дані надійно захищені

У час соціальних мереж та доступності в інформаційному просторі будь-якої інформації виникає природна потреба і в інформаційній безпеці. Ми надаємо велике значення безпеці даних, які отримуємо про наших клієнтів від першого вхідного дзвінка до візиту до центру.

Які дані ми отримуємо від клієнтів і

навіщо вони потрібні на кожному етапі

1. Під час телефонної розмови. Якщо Ви вперше телефонуєте до Медичного центру Святої Параскеви, Ваше знайомство відбувається з лікарем-координатором. Щоб створити персональну електронну картку, де в майбутньому зберігатимуться усі Ваші обстеження, документація, призначення, координаторові необхідно отримати основні дані: ім’я, прізвище, адресу проживання, контактний телефон, дату народження. Аналог паперової картки, яку Вам не потрібно носити з собою, тепер буде в комп’ютері – і кожен наступний лікар, до якого Ви звернетеся в Медичному центрі Святої Параскеви, зможе ознайомитися з попередніми Вашими обстеженнями.

Імя, прізвище – мабуть, немає потреби пояснювати важливість цих даних.

Контактний телефон – необхідний, щоб напередодні обстеження нагадати Вам про візит до клініки та інформувати про поточні акції (Ви можете погодитися або відмовитися від сповіщень про акції), а також, щоб лікар, за потреби, міг Вам зателефонувати.

Дата народження – вік важливий для лікаря у процесі збору скарг та аналізу історії хвороби, визначення норм під час лабораторних досліджень.

Місце проживання – інформація необхідна, щоб ідентифікувати пацієнта, якщо це неможливо зробити на основі інших даних. Всі розмови, здійснені в контакт-центрі нашого медичного закладу записуються, про це клієнтів попереджають під час з’єднання з координатором.

2. Під час першого візиту до клініки. Спочатку Ви називаєте своє прізвище, за яким Вас ідентифікують і відзначають у системі про Ваше перебування у клініці. Система дозволяє цю ж позначку бачити лікареві, до якого Вам призначено візит. На рецепції Ви можете отримати «персональну картку» – це дасть змогу ідентифікувати Вас в усі наступні рази, не називаючи Вашого прізвища. Якщо Ви бажаєте отримувати результати обстежень на електронну пошту, то повинні заповнити на рецепції інформовану згоду про надання своєї електронної адреси. Переслати результати на будь-яку іншу електронну пошту після цього неможливо. Також ми не надаємо інформацію про обстеження, його результати тощо рідним без погодження пацієнта (якщо немає можливості отримати документ про результати обстеження особисто, на рецепції Вам допоможуть заповнити заяву, в якій Ви вкажете особу, якій можете це довірити). Для цього також необхідно представити документ, що засвідчує Вашу особу.

3. Рівні доступу до інформації:

Лікарі. Мають доступ до електронних карток пацієнтів: призначень, попередніх обстежень та результатів, розкладу візитів. Це допомагає швидко, ще до приходу пацієнта, ознайомитись із історією хвороби, попередніми обстеженнями та призначеним лікуванням, а також в динамічному режимі проконсультуватися з іншим спеціалістом суміжної практики, продивитися динаміку перебігу захворювання тощо.

Координатори та адміністратори рецепції. Мають доступ до переліку призначених та виконаних обстежень, до загального розкладу прийому лікарів та запланованих пацієнтів на день. Не мають доступу до документів пацієнтів (висновків лікарів, результатів обстежень).

Медичні сестри. Мають доступ до призначень лікаря, але не мають – до документів пацієнта.

Важливо! Під час влаштування на роботу всі лікарі та працівники підписують корпоративний кодекс про нерозголошення інформації, що стосується, зокрема, здоров’я, лікування та персональних даних клієнтів Медичного центру Святої Параскеви.